مربی تیم فوتبال نساجی گفت: همه بازیکنان و کل مجموعه تیم آمادگی کامل دارد تا فردا با ارائه یک بازی با کیفیت در حضور هواداران هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.

 برای مسابقه با گل‌گهر آمادگی کامل داریم

مصطفی صداقت عصر امروز -پنجشنبه- در نشست خبری پیش از مسابقه تیمهای فوتبال نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: خوشحالیم که باز هم فرصت داریم در حضور هواداران متعصب و پرشور نساجی یک فوتبال خوب و باکیفیت ارائه دهیم و امیدواریم که دست پر از بازی خارج شویم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره کسب یک امتیاز از ۲ مسابقه و پیش‌بینی وضعیت نساجی در ادامه فصل گفت: امتیازگیری برای هر تیمی ممکن است در ابتدای فصل گاهی به خاطر قرعه بازی‌ها دشوار باشد و نتیجه‌گیری سخت شود. ما در مجموعه کادر فنی و تیم شرایط نامتعارفی را پیرامون خودمان احساس نمی‌کنیم و معتقدم همه چیز کاملا عادی و فوتبالی پیش می‌رود.

مربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی از گذشته و برای آینده تیم نداریم. شرایط تیم عادی و مناسب است. هفته گذشته هم خوب تمرین کردیم و به طور کامل آماده بازی در مقابل گل‌گهر هستیم.

صداقت افزود: دوست داریم فردا از حضور هوادران انرژی بگیریم و فوتبال با کیفیت ارائه دهیم تا امتیاز کامل را بگیریم که در ادامه مسیر باعث افزایش انرژی تیم باشد.

مربی نساجی با بیان اینکه بازیکن مصدوم جدید نداریم، یادآورشد: ما در تیم آقای الهامی یاد گرفتیم که همه بازیکنان از جوان‌ترین تا باتجربه‌ترین همیشه آماده روز بازی باشند و از این نظر مشکلی نداریم. تیم ما آماده مبارزه است.

وی همچنین گفت: برای تقویت توان گلزنی نساجی هم مشغول بررسی‌های نهایی یک مهاجم هستیم تا در صورت توافق نهایی به تیم اضافه شود.

صداقت در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس درباره غیبت سرمربیان و مربیان تیم‌های نساجی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه گفت: شاید درست نباشد که من در مورد کادر فنی تیم‌های دیگر اظهارنظر کنم. اما در هر مسابقه‌ای که تیم نساجی مهمان باشد در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حضور می‌یابیم.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده و ضوابط برگزاری مسابقات فوتبال کشور، کنفرانس خبری تیم مهمان باید پیش از کنفرانس خبری تیم میزبان برگزار می‌شد که به روال بازی‌ها و فصل‌های گذشته هیچ عضوی از کادر فنی تیم مهمان نساجی در نشست خبری پیش از مسابقه حضور نیافت.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در هفته سوم لیگ بیست‌وچهارم از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.